Michi's repetioner t teatern ;D

Haha efter skolan tittade jag på när Michi och hennes klass när dom hade repetioner t en teater/musikal dom har ;D
Det var trevligt ;)
Annars har det inte hänt så mycket när jag kom hem så städade jag rummet :P
Men nu orkar jag inte skriva mera xd inte för att jag e trött utan för att jag ska kolla på SATC (sex and the city) ;)

Men en bild kan ni få se (a)

Hehe söt (a) inne på toan på teatern xd

Pöss Pöss Tove ;) <3



Förlåt för dålig updatering! :O

Nu har jag varit väldigt dålig på att updatera! :O
men men har haft annat för mig ;)
I fredags var jag i nacka efter skolan (först BUP sen nacka) sen chillade jag hemma :P
I lördags var det fest hos morfar för han fyllde år :D
Och idag har jag bakat, varit i sickla och köpt lite små grejer :P Sen på kvällen har jag varit med Michi :D
Men nu ska jag kolla klart på en film sen sova ;)

Bild från i lördags :)

Pöss Pöss Tove ;) <3



Nu får jag klaga på tove!

DEn lilla skitungen har ju inte uppdaterat något!
Jag måste ta ett allvarligt snack med henne!
Heheh, men nu ska jag äta frukost sen jag ut på en promenad, men det är inte lika skönt väder idag. Men men jag ska komma igång nu :)
bya



Varit ute på en promenad :)

Har precis köpt nya löpardojjor så nu ska jag börja gå promenader:)
För nu ska jag börja träna (gå ner i vikt) för jag har gått upp i vikt sen jag blev tillsammans med min pojkän så nu är det bara att komma i gång och tappa dom extra kilorna som sitter på min kropp :P
Heheh, men nu orkar jag inte skriva mer så vi hörs sen :)



Lite dåligt med uppdatering från mig

Hmm, men jag har varit så jävl* trött efter att ha praoat så jag har inte orkat :P
Men nu är det helg så det blir nice :) Sen en veckas jobb igen :( Förstår inte hur människor ocrkar jobba vecka ut och vecka in.. Skönt att det finns 2 lediga dagar iaf :)
Men nu ska jag min pojkvän och svärmor åka till hundrast gården och sen ska vi käka donken :)
Hehhe onyttigt, men jävligt gott. Juste jag glömde att säga att jag har smakat en skit god dricka med smak av annanas, jag tycker igentligen inte om annanas , men den här va riktigt god :)
Men nej, nu hinner jag ej skriva mer vi hörs sen :)



Bye



Våfflor :D

Sitter i skolan och har nyss ätit våfflor! :D
Bra frukost va? ;)
Så igår hade jag kick-boxning känner av det idag xd
Glömde publicera för var tvungen att gå på lektion X)
Hade So :P instuderings frågor och film ^^
Snart om typ 10 min ska jag ha matte :P
Sen klockan halv två ska jag åka t BUP -.-
Aja pallar nt skriva mera nu (a)

haha hitta världens snyggaste bild fan xd

Pöss Pöss Tove ;) <3



Godnatt :)

Ville bara säga godnatt nu innan jag går och lägger mej (a)
Och imorn blir det våfflor till frukost :D Liselotte ordnar ;D
Men nu ska jag sova så GODNATT ALLA! :*

Pöss Pöss Tove ;) <3



Hemma från Kick-Boxningen ;)

Nu är jag hemma från kick-boxningen och jag har precis duschat ;)
Det var AWESOME idag! :D
Alla tjejer och killar som går där ni är oxå AWESOME! :D
Haha jag och Jessica flumma som fan xd
och när vi gjorde nånting så hade vi flummat så mycket att vi inte orkade längre och då sa en av killarna "nu vart det tyst" xd och då började alla garva! xd
Aja nu ska jag kolla på ett avsnitt av Sex And The City igen (a)

Bild från när jag och Jessica åkte hiss X)

så sexiga ;) (speciellt jag i mina fina tränigs outfit xd )


Pöss Pöss Tove ;) <3



Väntar på NO:n ^^

sitter i skolan och väntar på att det ska bli NO lektion :P efter lektionen har vi lunch : sopa -.^ aja skkkiiiiiitttt samma jag har tråkigt.. hehe (a)
Men nu börjar jag -.-

Bild från igår xd

Pöss Pöss Tove ;) <3



Of to work

Nu ska jag iväg till jobbet :)
Så vi får väl höras senare tove får uppdatera tills jag kommer hem :)
då får ni ett inlägg från mig :)


#Dagens outfit


#dagens facelook



Ska snart gå upp ur sängen

Ligger i sängen och bara latar mig, min buss går 20 över 9 som jag ska ta :)
åå, min säng är jätte mysig, jag vill inte gå i från den :( men jag måste :(
men hörni jag måste faktiskt gå upp ska duscha :)
Bye



Hemma från Bion ;D

Nu är jag hemma igen :P
Varit på bio med Josse :D
Och vi kollade faktiskt på Justin Bieber- Never Say Never :O
Mobba mig hur mycket ni vill men om jag ska va ärlig så gillade jag filmen! Och ja jag tycker han är snygg ;)
Kolla filmen så förstår ni vrf! :O :D ;)
Aja nu ska jag kolla på ett avsnitt av Sex And The City ;) är på season 3 nu :D

Gammal bild eller vad? xd <3

Pöss Pöss Tove ;) <3



Har precis ätit middag

Kollade nyss om det fanns några biljetter till AIK's match imorgon eller på söndag, men det va slutsålt:( Buhu.. Men nu ska jag bara ta det lugnt så vi hörs sen :)


Bye



Bio :D <3

Så har nu fixat en outfit för bion! :D
Så snart blire bio med Josse som fyller 16 år idag! :D <3
Och innn bion äter vi nog på donken X)

Men nu måste jag gå för ska åka och möta Josse i centrum :)

Outfiten :



Pöss Pöss Tove ;) <3



Tidsinställt!

Nu är jag i stan och är nog troligtvis med min pojkvän jag tror att i ska 14.48 bussen mot mig :) så vi går nog runt i stan ett tag :) Hehhe men nu ska jag dra så hinner inte skriva mer :)


#dagens facelook

Pöss pöss :)



:)

Jag hade fått en kommentar som undrade vart jag skulle praoa, jag ska praoa på plantagen :)



Godmorning:)

Vaknade nyss och har precis varit ute med alla hundarna :) jag ska ta 1 bussen härifrån sen ska jag hem till mmig.
annars ksa jag bara chilla. Imorgon ska jag iväg på "prao" så blir inte lika mycket uppdatering :( Men jag ska försöka.
Men nu ska jag fixa till mig lite :) så ni får ha det så bra så länge :)

Pöss pöss



Väntar på lektion ;)

SItter i skolan och väntar på att det ska bli lektion :P
Slutar ca. 11.30-12.00 idag :D
Efter skolan ska jag hem och fixa mig sen ska jag och Josse på bio ;)
Men nu är det lektion hejdå

hatar mitt fejs på bilden! xd

Pöss Pöss Tove ;) <3



Oj va många besökare det strömmade in nu :O

Hehe, jag vill bara säga hej till alla nya besökare xD
Hoppas att ni stannar kvar och fortsätter läsa bloggen :)
Min pojkvän sitter och geekar tv spel :P
Men jag får väl leva med det :P nu ska jag tjocka godis :)


Pööss



Funderar på att ta höft piercing..

Haha, ja jag är besatt av piercingar;)
Här är en bild som jag har lånat:)

Fet länk till bloggen HÄÄÄÄR besök den nu !

Vad tycker ni ? Är det snyggt/fult skriv gärna en rad om detta :)
finns det några piercingar som ni tycker om ? Jag är öppen för förlag förutom i näsan ögonbrynet eller kinderna :)
Släng gärna iväg en kommentar :)
juste jag lägger in en bild på håret imorgon :) då jag fixat det lite. Men nu ska jag vara social med min pojkvän lite eller aa, om kan kan släppa ögonen från sitt spel ett litet tag :P
Men ha det så bra så länge så slänger jag in ett litet godnatt inlägg sen om jag orkar :)






Seg eftermiddag! :/

Det har varit lite segt denna eftermiddag :/ men men om en och en halv timma så ska jag kolla på desperate housewives med min moder :)
Just nu sitter och o lyssnar på lite musik :P

Här är en låt jag nyss hitta ;)



Tycker den var hyfsad iaf :P Gillar texten! (a)

Men ja jag har nt så mycket att säga så ni får en bild ist ^^

Ja har man tråkigt så har man xd

Juste såg att Jennifer piercat sig i öronen! :D Skit snyggt tjejen! :D Tummen upp!!!!!!! :DD <3

Men nu ska jag lyssna lite mera på musik och har ändå inge mer och säga sååå hejdåå ;)


Pöss Pöss Tove ;) <3



Nu när det är mindre rött :)

Har tagit lite mer bilder för nu är mina öron inte röda :)

Men nu ska jag färga mitt hår :)

ha det bra så länge så får ni bild på hur det blev sen :)

Pusspuss



Ny piercad och glad :)

Hehe, det gick snabbare än förväntat har tagit bilder på piercingarna men ni får stå ut med att mina öron är röda för det är precis ny tagna hål ;)
Inte många om vågar göra det va ? ;)

vänster öra :)

Höger öra :)


Glada tjejen :)

Snyggt va ;)




Pierca örat

Nu är det så att jag ska pierca örat ;)
Jag har igentligen ett i varje, men nu ska jag göra tre i ena och två i andra, jag gö det själv som jag gör med alla mina piercingar :)
Bye :)



Solna here I come xd

Sitter och väntar på att klockan ska bli halv tre så ska jag åka t solna med pappa och fixa fotinlägg xd
Har inge mer att säga ;)

Bild på när jag äter tårta xd =

mmmh goottt! ;D

Pöss Pöss Tove ;) <3



Hemma nu =)

Nu är jag hemma pojkvännen är påväg hem nu :) ska kanske gå och möta han om jag orkar (a)
Nu är lille mannen trött och ligger i soffan och sover :) så det är skönt.
Saknar mion fruga Tove :(
Heheh, jag ska prata med henne så får vi träffas :)
Heheh, nej, men nu ska jag äta något.

Miss u bebbo :( <3



Lunch rast :)

Har Lunchrast ^^
Fisk i dag -.^ aja överlever ;)

Saknar att ha dej i skolan gumman!! :'( <3

Pöss Pöss Tove ;) <3



Ut med hunden på lång promenad ;)

Nu ska jag gå en lång promenad med minstingen :)


# Dresscode för idag;)

Men ha det så bra sålänge :)



Godmorgon vaknade för ett tag sen

Tja, jag vaknade för ett litet tag sen, snart ska jag släppa ut dom jag måste bara sätta på mig en tröja :)
Jag ska ta ett bussen härifrån för att jag ska hem till mig på Värmdö. Så jag ska möta upp pojkvännen inne i stan jag vet inte om vi ska gå runt i affärer:) Men nu ska jag kila ut med hundarna ni får ha det så bra så länge:)

Ganska gammal :) Men jag älskar bilden jag vet inte riktigt varför men jag bara gör det :)



Tårta till frukost xd

Haha kom t skolan idag och ser en stor rosa tårta xd
Liselotte säger: "ni måste äta upp den här" alla bah YES! :D
Orkar inte skriva så mycket har lite on i magen efter tårtan xd
Men jag skriver mera sen när jag har nånting att skriva ;)

mmh xd

Pöss Pöss Tove ;) <3



Sista inlägget idag =) <3

Ska sova nu är trött! :O
Kollade på det senaste inlägget av Jennifer! :D
Så gölligt! :D smäälte!! :D
Finns bara tre ord till dig just nu gumman
Jag älskar dej! :D <3333


#Edit by Jennifer

Hehe det gick inte att kommentera så nu när jag såg hennes inlägg va jag tvungen att säga att jag älskar dig också sis ♥ pöss pöss och sov så gott hjärtat ;)


<3

Pöss Pöss Tove ;) <3



What you did't know about me



# Jag skriver ibland dikter.

Här är ett exempel och den är till min pappa ♥

Du är min ängel,
och du finns ej kvar än,
du dog och lämnade kvar
ett blödande sår efter dig.
Men än så saknar jag dig,
hoppas att du har det bättre
var du än är nu.
Jag älskar dig,
och jag vet att du alltid
finns hos mig vart jag än
är. ♥

Här är ett till exempel och det är till en väldigt bra vän till mig ♥

När man tänker på
att du och jag föddes
på samma jord,
så är syskonkärlek
ett patetiskt litet ord.
Att beskriva dig är
att slösa på energi,
då kommer jag från
denna dator aldrig att bli fri.
Du betyder så mycket för mig,
jag kommer aldrig
släppa taget om dig.
Det är du och jag för alltid,
både i framtiden och dåtid.
För vi ska finnas
där för varandra,
tills det sista andetaget tas.♥

#Och som vissa kanske fattar så är dennna speciella vän Tove som jag har bloggen med.


Nu vet ni en sak om mig som få vet om mig :)
Men nu ska jag ut och röka drick vatten och sen mysa med pöjkvännen;)

Have it nice



Ny kategori =)

Om ni tittar i kategorier så ser ni en ny som heter " What you did't know about Jennifer ":)
Så jag kan ju lika gärna göra ett inlägg i den kategorin :)
Kör ett inlägg precis efter det här varför vet jag inte :P
Men men :)



pojkvännen är och tränar jag jag tittar på cops xD

Min pojkvän är och tränar och jag har inget att göra :P
Så jag sitter och busar med Bosse hans ena hund :)
Så jävla cool hund har fotat han lite men nu ska jag hitta något att laga till mat :)
Men nu ska jag dra ha det så bra så länge så hörs vi sen :)


Bosse kunde till och med fota sig själv ;)
De ni :)



Städar -.^

Måste städa rummet :(( buhu!! Orkar seriöst inte! -.-
Aja måte väll. Idag har jag inte gjort så mycket utan att varit i skolan :P
Ensam tjej i 2 veckor -.^ aja jag överlever nog xd
Efter skolan fick jag reda på att det går ett rykte om mig i Ösby :O :S
Man bah aha okej :S
Aja rykten kommer och går orkar faktiskt inte bry mig! ;)
Säger nt vad det handlar om och nt om det är sant eller falskt!
Men nu måste jag fortsätta att städa :((

Ja har man tråkigt så har man xd

Pöss Pöss Tove ;) <3



Förlåt för att jag inte uppdaterade något igår

Sorry, men jag va så himla trött :(
Men nu är jag ledig i ttvå veckor från skolan så jag kommer uppdatera massor:)
Fotar sen vad jag köpte :)
Just nu får ni ingen bild på mig från just nu för jag sitter i mjukis munkjacka och mitt hår är inte borstat:P
Ni vill inte se mig såhär ni kommer få men för livet då;)

En gammal bild på mig :) Den duger va ? ;)

Men Ni får ha det så bra så länge :)



Haha ja normalt! xd

Haha en video på mej och Elin xd

http://www.youtube.com/watch?v=lRnWTHnp5Ng


Pöss Pöss Tove ;) <3



Hemma hos Elin :) <3

Sitter nu hemma hos Elin och väntar på att hon ska duscha klart ^^
Idag har jag inte gjort så mycket :P
Men nu orkar jag inte skriva mer xd

Hitta en gammal bild på Elins data xd

Pöss pöss Tove ;) <3



Outfit för idag då :)<3

Ska snart ut men just nu lyssnar jag på musik ^^
Har på mig en av mina nya kläder ;)

Min outfit idag :

Det är den bruna tröjan som är ny :D

nu ska jag tagga ;)

Pöss Pöss Tove ;) <3



Varit i haninge centrum och port 73

Nu kom jag hem till pojkvännen efter att ha varit först i Haninge centrum och kollat på lite kläder köpte en skinn jacka och 3 par trorsor där ;)
Sen åkte vi iväg till port 73 där köpte jag puder, läppstift, halsband och 3 par aladin strumpos som jag kallar dom :) Kan kanske fota och visa vad jag köpte sen om jag orkar :)
Och pojkvännen köpte 2 par tröjor och en parfym :)

Trött Jennifer




Underbar låt! :)

Älskar den här låten helt seriöst! :)




Godmorgon =) <3

Godmorgon är fett trött! :O xd
Men det är inte så konstigt! Jobbade på en försäljning från halv fyra till tolv igår :P
Men nu ligger jag i sängen och typ halvsover (a) Men jag ska snart gå upp och äta frukost :)
Sen ska jag nog tillbaka till försäljningen ^^
Köpte lite grejer igår kan visa lite bilder på det sen ;)

Bild på en trött tjej xd



Pöss pöss Tove ;) <3



Godmorgon=))

Vaknade för ett tag sen ska iväg idag för pojkvännen ska göra syn undersökning han ska börja övningsköra :)
Och då ska jag kolla lite snabbt på kläder ;)
Får se om något litet följer med hem :)
Men nu ska jag äta frukost så ni får ha det så bra så länge




Gillar den här bilden ;) Jennifer med vit tröja och tove med svart


/Jennifeer ;)



Hos älsklingen nu =))

Kom precis hem till pojkvännen nu :)
Hans brors flickvän fyller år idag så vi ska dit.
Vad ska ni göra idag då ? :)
Men nu ska jag fixa vidare så vi får höras senare!
Ciaaao!



Jennifer har bild nu=)

Jag stör mig på att det är någon anonym som har kommenterat " Fjortisar " och det stör jag mig på...
Du som har kommenterat det och läser det här kan ju skriva vad du heter och vi har din IP adress så det suger ju för dig.

Men nu börjar min lektion ha det bra!



Bild Lektionen :)<3

Tove hära sitter i bild salen har precis slutat :P
Min bild förlorade på en tävling om den Fulaste blomman min blev den "Snyggaste" -.^

Bilden:


Sen gjorde jag en annan grej som jag vet inte vad nånting gjorde en serie gubbe xd

Bilden:


Nu ska jag gå och ha musik sen träffar jag Josse och ska hjälpa mamma på en marknad t kl. 24.00 xd

Pöss Pöss Tove ;) <3



Gör ett inlägg åt Jennifer xd

Nu gör jag ett inlägg åt Jennifer för hon orkar inte xd
Jennifer tänder och släcker lampan -.-
Hon lider av något seriöst xd
Hon kallar mej get -.^
vafan hon får skriva själv sen hejdå :D

Jennifer xd

på rökt hasch tomte enligt Jennifer -.^ xd

Pöss pöss Tove o Jennifer ;) <3



Frukost!! :D

Nu ska jag äta frukost ^^
Så hinner inte skriva så mycket.

Så här ser jag ut idag! :P



Pöss pöss Tove ;) <3



raast :)

Jag har rast till 20 över det är nice :)
Jag diggar videon när tove rider så söt :)
Yaaay jag fick Tove till att skita i kick boxningen (a)
Jag är väl inte elak mot Tove nu ? :O Näää jag tror inte det (a)
Vi ska in till stan vi ska träffa min Pojkvän :)
Mys mys ;)

Vi hörs :)

Sexiga Lovisa och Jag :)

Juste ni kan ju besöka min bajskorvs blogg (snyggingen Lovisa) www.chrandomlovisa.blogg.se så är ni gölliga :)



Hitta en video från ridlägret för typ två tre år sen :D

Saknar sjuuukt mycket!! :O :'((



Men nu är det så att jag slutade rida för ca 2 år sen :/ slutade ett halvår efter ridlägret för att jag ville inte rida nån annan häst för Elvira (som jag hade på ridlägret) och jag hade så bra kontakt. Så det kändes så hemskt! :((

Pöss Pöss Tove ;) <3



Våra outfit bilder

Nu lägger vi in våra outfit bilder för idag :)


Tove

Jennifer(jag)

Vi hade tråkigt ;)

Ha det bra små bloggläsare så höres vi sen juste jag frågade Tove om hon hade någon kamera och det hade hon yaaay hon får ta med den överallt nu så ska jag fixa en ;)



So lektion eller lek lektion? xd

braa lektion fan gjorde typ ingenting :O xd
Rickard kasta saker på mig hela tiden -.-
aja nu är det rast så sitter med Jennifer i stora skolan ;)
Sitter här och bloggar för jag har inget liv :O xd
Aja nu har vi tagit massa bilder ;)
Som ni får se :*






Visst är vi söta? (a) <3

Pöss pöss Tove ;) <3



Jag har tråkigt :(

Jag har tråkigt :(
Tove har inte rast med mig, hon gick in nyss..
Buhu, Så nu sitter jag här och ja vet inte vad jag ska göra då kom jag på att jag kunde skriva ett inlägg bara för att göra er glada ;)
Fan jag vill ha en kamera nu :'(
Så jag kan ta bilder kanske ska prata med tove om att dela på en kamera eller något :)
Men men jag ska försöka få tove att skita i att gå på sin kick boxning och va med moi istället ;)
Det är ju mycket roligare, eller hur.
Men men hoppas jag kan få henne till det..
Jag sitter här och tänker på mina älsklingar jag vill ha :(
Men min pojkvän tycker dom är skitfula men jag VILL ha dom :(



Bye



Jennifer hära=))

Just nu sitter jag i skolan och vi har precis ätit frukost;)
Ni vet lyx.. Men jag och Tove hade tråkigt så vi bjuder på oss själva med dom här bilderna :)
Men snart börjar min lektion så kan inte skriva mer ;)





Tagna för några sekunder sen;) inte så heta, men vi äger ändå ;)



Tove hära ;D

Tjenare Tove hära sitter i skolan med Jennifer ;)
Vi har precis haft vårt "frukost möte" :P
Nu sitter vi i soffa och har tråkigt -.-

Här kommer liite bilder ;)

Söta eller vad? xd
OH YEAH ;D

Pöss pöss Tove ;) <3



Haha xd

haha döör av grav på denna video!! XD
jag (tove) har filmat det oxå XD
Det är Emil i vår klass! XD




Tove här igen :O

Haha mitt senaste inlägg skickades av sig självt! :O fett WEEEIIRRDD! :O
Aja nu sitter jag på rummet efter en "god" middag -.- jävla korvstråganof som är vidrig! tog en macka ist (a)
fett chill de va idag efter skolan! ;) inga läääxor! :D
Men imorn äre skola och efter kanske jag ska gå på kickboxningen igen efter typ hundra år xd
Aja har inte så mycket att säga öööh just nu sitter jag i sängen och ska kolla på Sex And The City season 1 ;)

Haha var tvungen det är en sån EXTRA snygg bild! XD

Pöss pöss Tove ;) <3



Tjena Jennifer hära =)

jag såg att tove precis hade skrivit ett inlägg, så precis efter skriver jag ett inlägg ;) Så det kan gå jag har fixat till lite på bloggen med hjälp av tove ;) Så den är nästan färdig men lite små saker kvar, men söta älskling ligger på min arm och sover så den har somnat :( Men jag vill inte väcka honom för han är jätte jätte söt.. Men nog om honom jag va i skolan idag tråk om vanligt med det va en skön dag för jag slutade klockan 2 för jag hade inställd slöjd ;) annars hade jag slutat halv fyra men sak samma så jag gick och mötte min pojkvän tog en cigg snackade lite, och sånt fett mys det va jag hade fett med vår känslor idag för att solen lös och man såg gräs här och var :) Hmm jag känner att jag måste införskaffa en kamera så jag kan ta bilder.. blir tråkigt med bara cam bilder men det får duga så länge nu sk jag dra för det här vart ett osammanhängande inlägg:P Bye



Tove hära =)

Tjeena Tove hära :)
jag har verkligen tråkigt! :(
Skola idag var helt ok eftersom hade bara två vanliga lektioner (a) Hade nationellt prov -.^ Aja hade först engelska (kul!) och sen So (hade förhör som gick bra! ^^). Sen hade jag lunch :D fick Tacos ;D





»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]