Tjena Jennifer hära =)

jag såg att tove precis hade skrivit ett inlägg, så precis efter skriver jag ett inlägg ;) Så det kan gå jag har fixat till lite på bloggen med hjälp av tove ;) Så den är nästan färdig men lite små saker kvar, men söta älskling ligger på min arm och sover så den har somnat :( Men jag vill inte väcka honom för han är jätte jätte söt.. Men nog om honom jag va i skolan idag tråk om vanligt med det va en skön dag för jag slutade klockan 2 för jag hade inställd slöjd ;) annars hade jag slutat halv fyra men sak samma så jag gick och mötte min pojkvän tog en cigg snackade lite, och sånt fett mys det va jag hade fett med vår känslor idag för att solen lös och man såg gräs här och var :) Hmm jag känner att jag måste införskaffa en kamera så jag kan ta bilder.. blir tråkigt med bara cam bilder men det får duga så länge nu sk jag dra för det här vart ett osammanhängande inlägg:P Bye

Tove<3

haha meeh mitt inlägg skickade sig självt! :O var nt klar xd prutt på deej sötnos <33

2011-03-16 | 18:34:58 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]