Funderar på att ta höft piercing..

Haha, ja jag är besatt av piercingar;)
Här är en bild som jag har lånat:)

Fet länk till bloggen HÄÄÄÄR besök den nu !

Vad tycker ni ? Är det snyggt/fult skriv gärna en rad om detta :)
finns det några piercingar som ni tycker om ? Jag är öppen för förlag förutom i näsan ögonbrynet eller kinderna :)
Släng gärna iväg en kommentar :)
juste jag lägger in en bild på håret imorgon :) då jag fixat det lite. Men nu ska jag vara social med min pojkvän lite eller aa, om kan kan släppa ögonen från sitt spel ett litet tag :P
Men ha det så bra så länge så slänger jag in ett litet godnatt inlägg sen om jag orkar :)





Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så kul att du vilel använda bilden :D

2011-03-23 | 00:55:55 | http://vadfanskajagheta.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]