Förlåt för dålig updatering! :O

Nu har jag varit väldigt dålig på att updatera! :O
men men har haft annat för mig ;)
I fredags var jag i nacka efter skolan (först BUP sen nacka) sen chillade jag hemma :P
I lördags var det fest hos morfar för han fyllde år :D
Och idag har jag bakat, varit i sickla och köpt lite små grejer :P Sen på kvällen har jag varit med Michi :D
Men nu ska jag kolla klart på en film sen sova ;)

Bild från i lördags :)

Pöss Pöss Tove ;) <3

Jessica - bjurlerstamjessica.blogg.se

Sv: Vad skönt att höra!! :) Jo det är toppen här. Hade du en bra helg?



Checka in min nya bloggdesign, hiss eller diss? :D



Kram kram!!

2011-03-28 | 13:19:34 | http://bjurlerstamjessica.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]